In deze module neem je de volgende stap op weg naar meer inkoopmaturiteit. Via advanced category management ga je op basis van een doorgedreven marktkennis en -analyse, een specifieke inkoopstrategie uitwerken voor een bepaalde product- of diensten categorie. Vervolgens zet je deze strategie om in een concreet actieplan. Tevens ga je de relaties en samenwerking met je topleveranciers optimaliseren, zodat je samen meer toegevoegde waarde kan genereren. En tenslotte leer je hoe je de relaties met jouw interne stakeholders kan verbeteren, zodat inkoop beschouwd zal worden als een partner voor de business.

Praktisch

27/10/2020, 28/10/2020

2 Dagen telkens van 09u00 tot 17u00
Onthaal vanaf 08u30

Prijs

Leden VIB: € 1.099 (excl. 21% BTW)
Niet-leden: € 1.299 (excl. 21% BTW)

Prijzen inclusief: opleiding, digitale documentatie en lunch.

10% Korting vanaf de 2e deelnemer uit hetzelfde bedrijf.
40% Korting mogelijk met de KMO-portefeuille.

Let op

Deze opleiding wordt in het Nederlands gegeven, de gebruikte slides zijn in het Engels.

Bekijk hier het programma