DAG VAN INKOOP EN LOGISTIEK 2019: PROCUREMENT & SUPPLY CHAIN FAIR (BEURS)

Datum en tijdstip:
2019-05-07T09:00:00 2019-05-07T18:00:00
Locatie:
Elisabeth Center Antwerp
Adres:
Koningin Astridplein 20-26
2018 Antwerpen
Aanmeldperiode:
2019-01-22T00:00:00 2019-05-07T00:00:00


De 22ste Dag van Inkoop en Logistiek (7 mei 2019, Elisabeth Center Antwerp) is niet zomaar een congres.
VIB organiseert er ook de Procurement & Supply Chain Fair, een exclusieve beurs waar je kan netwerken met en je producten/diensten kan tonen aan de deelnemers van het congres.

7 redenen om exposant/sponsor te worden:

  1. Je ontmoet meer dan 350 managers actief in inkoop, logistiek en supply chain management
  2. Je krijgt de unieke gelegenheid om je diensten en/of producten voor te stellen aan je doelpubliek
  3. De beursruimte is gelimiteerd tot 30 standen: een garantie op veel interactie met de deelnemers
  4. VIB deelt een gadgetspel uit onder de deelnemers, wat meer bezoekers naar je stand lokt
  5. Je bedrijf wordt vermeld in een grootschalige crossmediale communicatiecampagne
  6. Je krijgt toegang tot het congres, met tal van topsprekers
  7. Je kan een custom-made pakket samenstellen in overleg met onze voorzitter

Profiel deelnemers:

CEO/CFO/CPO/VP 7.8%
Director Procurement/SCM 14.9%
Manager Procurement/SCM 46.1%
Professional Procurement/SCM 22.1%
Overige 9.1%

Profiel bedrijven:

> 500 werknemers 46.3%
> 250 werknemers 27.8%
> 100 werknemers 11.1%
< 50 werknemers 14.8%

Verschillende pakketten:

Wil je een custom-made pakket samenstellen? Neem contact op met Jos Marinus, de voorzitter van VIB: jos.marinus@bevib.be.

Betalingsvoorwaarden

50% van het volledige bedrag wordt gefactureerd bij registratie, de overige 50% eind februari 2019 (tenzij anders overeengekomen). Het volledige bedrag dient betaald te zijn voor aanvang van het congres (7 mei 2019).

Annuleringen

Je dient schriftelijk te annuleren. Tot 2 maanden voor aanvang van het congres wordt 50% van het volledige bedrag gefactureerd. In geval van latere annuleringen, wordt het volledige bedrag gefactureerd.