Market intelligence is de basis voor strategisch inkopen. Nieuwe technologie zorgt ervoor dat je als inkoper kan beschikken over tal van data, zowel over de interne portfolio, maar ook over trends en ontwikkelingen in de externe marktomgeving. Hoe je deze data kan analyseren en gebruiken voor strategische inkoopbeslissingen en preventief risicomanagement, leer je in deze 2e module van de cyclus Strategisch Inkopen. Cost & cash management is een ander strategisch inkoopproces waarbij je, vaak in samenwerking met finance, op zoek gaat naar extra waarde via doordacht cash management vanuit inkoop, via voorraad- en betalingsbeheer, evenals een doorgedreven kostenanalyse en -optimalisatie.

Praktisch

(14 lesuren)

  • 5/05/2021 – voormiddag van 09:00h tot 13:00h
  • 7/05/2021 – voormiddag van 09:00h tot 13:00h
  • 13/05/2021 – voormiddag van 09:00h tot 13:00h

Gelieve 5 minuten op voorhand in te loggen.

Prijs

Leden VIB: € 1.099 (excl. 21% BTW)
Niet-leden: € 1.299 (excl. 21% BTW)

Prijzen inclusief: opleiding, digitale documentatie.

10% Korting vanaf de 2e deelnemer uit hetzelfde bedrijf.
40% Korting mogelijk met de KMO-portefeuille.

Let op

Deze opleiding wordt in het Nederlands gegeven, de gebruikte slides zijn in het Engels.

Dit is een online programma, waar we werken met halve lesdagen. Gelieve toch steeds voor elke lesdag een volledige dag in jouw agenda te blokkeren. Indien de situatie verandert laat ons dat toe om snel over te schakelen naar een klassikaal programma, met volledige lesdagen*, zonder dat dit een probleem veroorzaakt in de agenda’s. Alvast bedankt!

* het totaal aantal lesuren blijft hetzelfde

Bekijk het programma hier