In deze module neem je de volgende stap op weg naar meer inkoopmaturiteit. Via advanced category management ga je op basis van een doorgedreven marktkennis en -analyse, een specifieke inkoopstrategie uitwerken voor een bepaalde product- of diensten categorie. Vervolgens zet je deze strategie om in een concreet actieplan. Tevens ga je de relaties en samenwerking met je topleveranciers optimaliseren, zodat je samen meer toegevoegde waarde kan genereren. En tenslotte leer je hoe je de relaties met jouw interne stakeholders kan verbeteren, zodat inkoop beschouwd zal worden als een partner voor de business.

Praktisch

(14 lesuren)

  • 20/04/2021 – voormiddag van 09:00h tot 13:00h
  • 21/04/2021 – voormiddag van 09:00h tot 13:00h
  • 27/04/2021 – voormiddag van 09:00h tot 13:00h
  • 28/04/2021 – voormiddag van 09:00h tot 13:00h

Gelieve 5 minuten op voorhand in te loggen

Prijs

Leden VIB: € 1.099 (excl. 21% BTW)
Niet-leden: € 1.299 (excl. 21% BTW)

Prijzen inclusief: opleiding, digitale documentatie.

10% Korting vanaf de 2e deelnemer uit hetzelfde bedrijf.
40% Korting mogelijk met de KMO-portefeuille.

Let op

Deze opleiding wordt in het Nederlands gegeven, de gebruikte slides zijn in het Engels.

Dit is een online programma, waar we werken met halve lesdagen. Gelieve toch steeds voor elke lesdag een volledige dag in jouw agenda te blokkeren. Indien de situatie verandert laat ons dat toe om snel over te schakelen naar een klassikaal programma, met volledige lesdagen*, zonder dat dit een probleem veroorzaakt in de agenda’s. Alvast bedankt!

* het totaal aantal lesuren blijft hetzelfde

Bekijk het programma hier