VIB, de Vereniging voor Inkoop en Bedrijfslogistiek, verenigt sinds 1981 inkoop- en logistiekverantwoordelijken uit de verschillende sectoren van de bedrijfswereld en de overheidssector in Vlaanderen. Bedrijven betalen jaarlijks een lidmaatschapsbijdrage. Elk personeelslid, werkzaam op gebied van inkoop of logistiek, kan genieten van de voordelen voor VIB-leden. Het is daarom belangrijk dat bij inschrijving de namen en functies van die medewerkers worden doorgegeven, alsook wijzigingen in de organisatie of bezetting worden doorgegeven aan VIB.
Bekijk hier al onze huidige lidbedrijven!
De jaarlijkse bijdrage voor het lidmaatschap van bedrijven wordt berekend op basis van het totaal aantal werknemers van het bedrijf. Het lidmaatschap loopt per kalenderjaar. Je kan ook onmiddellijk registreren voor meerdere jaren. De lidmaatschappen lopen steeds van januari tot en met december. Indien je tijdens het jaar lid wordt, wordt het lidmaatschap pro rata berekend.
Soort lidmaatschap |
1 jaar |
3 jaar |
5 jaar |
 |
|
Individueel |
€ 125 |
€ 340 |
€ 500 |
Privébedrijf < 50 werknemers |
€ 295 |
€ 765 |
€ 1250 |
|
Privébedrijf 51 - 250 werknemers |
€ 375 |
€ 1000 |
€ 1550 |
Privébedrijf 251 - 500 werknemers |
€ 495 |
€ 1350 |
€ 2200 |
 |
Privébedrijf > 500 werknemers |
€ 675 |
€ 1900 |
€ 2925 |
Overheidsinstellingen / Openbare instellingen |
€ 295 |
€ 765 |
€ 1250 |
|
Nutsbedrijven |
€ 495 |
€ 1350 |
€ 2200 |
Consultants / aanbieders < 5 werknemers |
€ 295 |
€ 765 |
€ 1250 |
 |
Consultants / aanbieders > 5 werknemers |
€ 675 |
€ 1900 |
€ 2925 |
Neem een kijkje op onze kalender waar onze ledenactiviteiten aangekondigd worden!